Supportar..

Vilken match! Det gjorde dom bra, 4-2 till Hästen.

Det jag hatar är supportrar som kommer för att slåss. Så löjligt, töntigt, onödigt, barnsligt..jaa vad kan man mer säga. Ni hör inte hemma inom sportvärlden. Ska det behövas poliser på sådana matcher när det inte ens är elitserien...

Är ledig enda fram till söndag. Både bra och dåligt. Kan va skönt o bara vara, men samtidigt vill jag jobba, inge vidare kul o bara vara hemma. Halvt arbetslös som man är så är jag väl en ovanligt upptagen person. Styr och ställer med allt möjligt och har knappt en lugn stund. Tur att Matilda pluggar vilket betyder ganska mycket fritid. =) Så henne och Ester har jag umgåts med idag.

Natti natti, puss pusss



Kommentarer
Postat av: Matilda

Vill du följa med & köpa färg sen eller har du andra planer? Puss puss

2008-10-02 @ 10:59:58
URL: http://mathy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0