Stress stress..

Idag var det -2 grader när jag åkte till jobbet halv 6 imorse. Fy satan. Då känns det bra att ha ett garage så man slipper skrapa rutorna och sätta sig i en iskall bil.

Klantiga Anna trodde att hon hade tid för permanent fransböjning idag 15.15 så jag stressar iväg för jag behövde ta ut pengar på vägen också. Så kommer jag dit o dom bara, kan jag hjälpa dig med nått? Eeeh, jag ska böja fransarna. Nee, du ska vara här imorgon. Åååååååh, så de var bara att vända i dörren och promenera hem i kylan.

Ikväll åker jag över till syster i Linköping. Mamma ska sy gardiner åt henne så då följer jag med.

Annars händer inte så mkt. Jag jobbar en hel del, så det känns super. Har jobbat lunch en del ocksåm vilket betyder klirr i kassan. Jippi! I helgen gott folk så är det MASSOR av gäster på hotellet. Men vi har förberett oss väl nu så det här kommer att gå susen. =)

Pusssssss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: hihi jaha ok, jo men det förstår jag. det kan vara skönt att ha 2 st. och jag vill gärna ha tv innan jag somnar =)



hoppas allt är bra med dig..

kul att du får så mkt tider nu.. skönt att jobba och tjäna lite pengar =)



PuSSS

2008-10-29 @ 20:40:24
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0