Permanent fransböjning

Idag var den stora dagen, när jag skulle böja mina ögonfransar. Som ni säkert läst var jag där redan igår, för att jag tog fel dag..haha Men idag som sagt var jag där hos Nancy på St:persgatan.

Resultatet då?
Joo, jag är sjuuuuuuukt jävla nöjd. Så himla underbart. Nu syns mina fransar. Dem syns liksom framifrån. Förut har det inte spelat någon roll i princip om jag haft mascara för att de stod ändå bara rakt fram ungefär. Men nu är de böjda uppåt. Vilka grejer det finns asså. Tänk att man kan permanenta sina fransar.

Det är iaf verkligen någonting som jag kan rekomendera. Hon sa att det håller 2-3 månader också. Priset var 350 kr.

Nu kommer jag gå och flirta hela dagarna ;)

Ska se om jag kan fånga dem på bild imorgon.

Pussssssss

Kommentarer
Postat av: Sandra

hihi jaa jätte fina kläder =) och verkligen snabb leverans på de jag beställde.. super bra !!



hehe jasså, sådär var jag förrut, ja var också tvungen att ha knäpp tyst och mörkt, men sedan jag blev tillsammans med claes och han alltid hade tv, så har jag med fått de som vana,.



Jaa förstår att de är perfekt till jul! Jag hittade massa fina julsaker på plantagen som ja vill köpa.. julgranskulor å sånt! =) Det vore jätte kul att köpa julklappar någon dag..



PUSSS

2008-10-30 @ 19:57:04
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0