Mingelkväll

Hemma hos familjen Frank råder der storrenovering. Kök har kastats ut och väggar har rivits. De ska göra en mer öppen planlösning. Kommer nog blir himla tufft. Ska bli spännande att se det färdiga resultatet, men som det ser ut nu så är jag glad att jag inte bor där. Haha. Nån dag ska vi åka o kolla på tapet jag o fru Frank.

Snart ska vi bege oss mot Modeum för lite snittar o en tjuvtitt. Iof har vi redan varit där flera ggr, men ändå.
Här är blomman mamma o jag styrde ihop som de ska få. 




Lite höstig med en pumpa. :)


Ikväll får vi se om det blir bio eller vad som händer. Kanske en bakkväll? Eller så kommer vi o stormar Familjen Johansson/Eriksson...lista ut vilka det där ;)



Pusssss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va fin blomman blev!! =)

Pusss

2008-10-04 @ 12:20:46
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0