Jobbet..

Jag började inte alls 8 som jag sa att jag gjorde. Eller på mitt schema stod det 8 men så ringer Birgitta 06.20 och säger:
-Hej, hur är det?
-Eeh, joo det är bra. *Fundersam*
-Skulle inte du jobba idag?
-Joo, men jag börjar 8.
-Jaha, för det är bara jag o Helene här, skulle du kunna komma tidigare?
-Ja, men visst. =)

Så det var bara att rusa upp och fixa sig snabbt och bege sig av mot jobbet. Fick en timme extra med andra ord =)
Och lunchen, det gick så bra så. Tappade inga tallrikar och det går så fort allting så efter en timme hade nästan alla gått. Skönt! Sen får man ju så god mat också. Lyx!

Dags att rusa.

Pusssss


Kommentarer
Postat av: Sandra

Allt är bara bra med oss, wilmer börjar bli lite bättre, så det är skönt!!

Kul att det gick bra på jobbet! =)



Pusss

2008-10-23 @ 13:23:30
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0