Göteborgsresan

I´m back from GBG!
Helgen har varit bra. åkte klockan 8 hemifrån och sedan ett stopp i Linköping för att hämta upp syster och sedan började färden. Tog en picknick vid Gränna, Braehus, jaa det som ligger vid visingsö. Men min faster är för rolig och vräker ur sig att det är Visby. Hallå, vi är inte på Gotland. Hahhaha

Jaa så fortsatte färden mot Göteborg och där shoppades det en hel del och på fredagkvällen gick vi på Oakleys som är som Wallmans i Stockholm. De showar samtidigt som vi äter gott. =) Det var en present från oss till vår faster som fyller 50 år om en månad. Hon blev superglad och tyckte det var en underbar kväll/helg.

På lördagen fortsatte shoppingen tills att vi inte orkade gå längre (förutom jag) för jag ville såklart gå minst en timme till. Men vi drog oss mot hotellet och bilen vid 16-tiden och åkte iväg halv fem.

För mig blev det bl a ett par jeans och en tröja från NK, lila tights från Rut m fl. och lila halsduk från Gina. Sedan blev det lite inredningsprylar och köksgrejer. En liten manick som man klistrar upp på väggen som man trycker in disktrasan i, en hjärtformad grillvante, väckarklocka på det gamla viset utan batteri som man måste skruva upp. Muffinsformar med blommor på och lite annat smått och gott. Dags att ta reda på dessa saker och sedan ikväll ska jag iväg till Jojo och sambon Sara.

Pusssssssssss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: nae, vi har bara det i hallen och i kök och vardagsrum, Jag undrar verkligen vad det var hon menade.. hmm..



Va kul att gbg resan var lyckad. du fick ju med dig en hel del hem =) Jag vill också shoppa massor!!



PUSS

2008-10-20 @ 11:10:45
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0