God morgon..

God morgon!
Morgonpigg som man är så vaknar jag innan 8! *Suck* Inte konstigt att jag är trött på kvällarna, men jag kan inte rå för det.

Tänkte ringa o höra med min frisör om hon har någon tid kanske idag, imorgon eller inom närmsta tid.

Tvätta står på schemat också. Tror inte det är så mkt men det är så skönt att boka i den gemensamma tvättstugan för då slänger man in tre maskiner samtidigt och så är dom klara efter 30-40 min. Så underbart, iställer för att köra en maskin i lgh som tar över en timme, kanske till och med två timmar. Har aldrig tagit tid, men det känns som det tar en evighet iaf.

Dags för frukost!

Pusssss

Kommentarer
Postat av: Sandra

hihi jaa, det är nog bäst det!! =) för de blir nog kladdiga ändå..ler*



vi mår bara bra, det är ju underbart väder idag så det blir nog en promenad snart, sen ska wilmer vägas kl 13 45 =)

Vad gör du idag då? förrutom tvättar.

Pusss

2008-10-07 @ 10:18:11
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Matilda

haha, ja! Men det går åt helvete, vet inte vad jag ska skrva om det står helt stilla, trodde att jag visste men det går inte. suck. Puss

2008-10-07 @ 12:10:53
URL: http://mathy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0