Fotografering dag 2

Har vart ute o fotat imorse med gruppen som går fotokursen. Idag skulle vi fota makro. Bilder kommer upp senare sen idag. Så håll utkik. Först måste jag välja ut de bästa. ;)
Den 23:e ska vi få lära oss Photoshop. JIPPI!

Nu ska jag ringa o se om Jojo är vaken. Vad ska man hitta på idag då?
Jag är iof förkyld. Blev helt snorig igårkväll, men vad gör det. Bara att bita ihop. Dagen rullar på för det.

Hjärtat är iaf bättre. Vågar inte riktigt träna än. I måndags gick jag o jojo promenad men då fick jag världens hugg på kvällen, så jag ska nog vara lite försiktig och framförallt nu när jag är snuvig igen.
Vad har hänt? Jag är ALDRIG sjuk annars. Varför blir jag det nu för? Sjuk o sjuk, men förkyld.
Men det går ju tydligen nu, känns som alla har haft det och nu har det börjat om.

Dags att duscha.

Pusssssss

Kommentarer
Postat av: Sandra

hihi jaa det blev faktiskt jätte bra. vi är nöjda! =)



när får man se bilderna då? Är ju nyfiken!

PUSS

2008-10-11 @ 22:04:10
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0