Coca cola...

Jag har funderat på det här med hur länge jag inte får dricka Coca Cola. Imorgon har jag hållt uppe i två veckor. Förr drack jag det varje dag. Men så tänkte jag, va tragiskt om jag inte får dricka cola, så på lördagar, alltså endast lördagar har jag bestämt mig för att jag får dricka Cola. Så nu ska jag åka o köpa cola och njuta hela kvällen.

Jobbade lunch idag igen. Jag servade konferenserna medan de andra serverade familjerna och så. Det gick hur bra som helst. =)

På tisdag ska vi köra Jeep vi i frukosten. Vad coolt.

Nu som läste att jag o Ester gick och la oss samtidigt på Matildas blogg, ni bör också veta att jag går upp kl. 05.30 och i veckorna kl.5.00. Så det så! Man måste ju få sin nattsömn. =)

Pussssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0