Björn Gustavsson

Jag är helt såld. Jag smälter. Jag är kär.

Björn Gustavsson är sjuuuuuuuukt söt. Hans sätt att röra på sig, man garvar bara åt det liksom. Han behöver inte öppna munnen och säga nått, för man skrattar redan långt innan.

Som ni kankse förstår var jag på Stand Up med Björn, Soran, Özz och Måns. Detta borde man gå på en gång i månaden, minst!

Björn behöver jag ju inte säga mer om, ni förstår nog vart jag står där. tråkigt nog så drog han två gamla skämt. Skidbacken och sedan skämtet om att vara full på jobbet.

Soran, lite mesig, men han kom igen på slutet. Han var så seeeeeeeeeeeeeg, men ibland kom han faktiskt till sin sak och då var han rolig.

Özz, alltid lika bra. Så kul att han skämtar så mkt om utlänningar. "Handikappade tar ju alltid de bästa platserna"

Måns, han imponerade faktiskt och var himla rolig. I mina ögon är han fortfarande den där töntiga måns, men helt underbart rolig.

Jag säger bara, stackars Vincent, 9 år..hahahahah

Pussssssss

Här är ett klipp från 24NT...

Matilda syns lite i bakgrunden...hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0