Bert Karlsson

Igår var det kanelbullens dag, men jag åt ingen kanelbulle för det.

Jobbade både igår och idag, och det har gått super. Datasystemet krånglade så vi trodde att vi skulle ha knappt 300 gäster, men istället så hade vi över 500! Helt sjukt. saknades 200 bröd ungefär, men vi bakade av lite så allt gick toppen. Inget klagomål, utan bara beröm. Kul.

Bert Karlsson sov på hotellet inatt. Han fråga om vi hade stekt ägg och så frågade han om jag var från Norrköping. Hahah. Jaaa, säger jag, hörs det? Haha, jaaa, svarar han.

Idag var det invigning av det nya Spa´t på hotellet för oss som jobbar där. För er andra så är det på torsdag. SKITSNYGGT! Vi som jobbade sprang ned när vi slutat och tittade lite, för vi kände att vi inte hade nån lust att åka ut igen i det här ruskiga vädret. Men det var verkligen superfint. SÅ där måste ni boka en spa-weekend. Kom ihåg att HELA familjen kan följa med, för barnen får också vara med. Lite behandlingar och barnpassning finns för dem om jag inte minns fel. Ett roligt koncept för hela familjen. Vildmarkshotellet är ju det barnvänligaste i Sverige. Här får ni en tjuvtitt från spa-avdelningen.




Nu ska jag bege mig till Johanna för där är det söndagsmys/TVmys. Vi ska se Gossip och Ensam mamma söker. Wohoo..pojkarna ska väl spela TV-spel här hemma, så jag passar på att rymma =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0