Stockholm

Har ju som sagt vart uppe i Stockholm idag på föreläsning. Kul o vara tillbaka. Jag hade nästan glömt stressen där i tunnelbanan eller som stockholmarna kallar den, Tuben. Så himla töntigt. Vaddå tuben, säg tunnelbanan. Jag har heller inte varit något fan av att säga burren till busset etc.

Blev även en snabbshopping. Haha Sprang in på Åhléns City och köpte upp mitt Cliniquekort. Så nu fyllde jag det och fick en gratis make up-produkt. Plus att jag fick en gåva med lite produkter  för att jag köpte två produkter. =)

Nu ska jag snart åka hem, för just nu är jag ute hos mamma o pappa.

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: hihi va söt du är..!

Jag har inte fått ngn julstämning ännu, men somsagt, det är ju ettag kvar, fast det kommer gå snabbt!



Jaa precis, det vore jätte kul att åka på en shoppingtripp..var bara beredd på att de kan bli lite pauser för mat osv.. med wilmer. man vet aldrig hur dagen blir, allt kan hända.. hehe.



Han växer massor och är med mer, man får mer kontakt och han är super mysig!



Hoppas du mår bra gumman.



Pusss!

2008-11-04 @ 09:11:37
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0