Söndag 2/11

Nu har jag bokat biljetten till Stockholm imorgon. Ska på en föreläsning mellan 12-15. Skönt att den inte började 9, för nu får jag ju sovmorgon. Det är jag värd efter denna arbetsvecka.

Har jobbat idag och precis varit på kalas. Funderar på om jag ska med mamma och träna senare sen...
Eller baka muffins...

Svårt val? ;)

Nu har jag gett upp. Det blir ingen mer sommar och det kommer inte att komma någon mer värmebölja detta år. Så idag åkte vinterjackan fram och vårjackorna upp på vinden. Svårt dock om jag ska slänga upp skinnajckorna redan nu?

Köpte en julduk igår. En såndär fin mönstrad i filt. En röd en, till köket. Jag längtar såååååå mycket till julen och det är ju endast en månad kvar till första advent.

Pusssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0