Plugg på Fräcka

Käkade lunch med Matilda förut idag och sedan gick vi till Fräcka fröken för att plugga lite.
Helt plötsligt ryker det över min dator och jag bara:
-Nee, titta.

Samtidigt som jag sa det kom jag på mig själv. Det var värmeljuset bredvid oss som slocknade.

Våra Scalarer har lagt ägg. Tänk om vi får ungar. =) Jag vet en som är helt fascinerad iaf. Hahah

För övrigt så beställde jag en färskpressad apelsinjuice UTAN is. Och vad får jag då. En vattenutspedd apelsinjuice. tack för det. De vet hur man ska göra.

God Kväll!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Absolut.. när jag väl testat det.. hmm. läs min blogg så förstår du! =) orkar inte skriva allt här med ;)



PUSSS!!!

2008-11-19 @ 20:46:59
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

hihi jaa det är nog riktigt kul och bra.. nytta och nöje på samma gång. kan ju inte bli bättre =)



Hur går det med pluggandet då?



PUsss!!!

2008-11-20 @ 16:36:05
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0