Onsdag

Tack för tipset med fransböjningen, Anna.
Jag har redan en ögonfransböjare med värme, som jag köpt från Make Up Store. Och tyvärr fungerar det inte alls bra på mina fransar.

Den permanenta fransböjningen kostade endast 350 kr och håller ungefär 2-3 månader har jag för mig att hon sa. Och jag är supernöjd med den. =)

Nu sitter jag och ska plugga lite, sedan kommer Maria förbi och ska hämta sina stämplar som hon beställde från Panduro. Kl. 16 ska jag ned och möta Johanna på staden. Vi ska spana in lite julklappar och gå o strosa lite. Jag har lite ärenden också och fixa.
Bland annat så vann jag denna Kaffekanna på en auktion, som jag nu får gå och hämta ut från Maritimaboden. Jag ska dock ha en svart tror jag. Den kommer att bli en julklapp från antingen mormor och morfar eller farmor och farfar.

Dags att plugga.

Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0