Lucky day

Igår tog jag mig i kragen och gick på skivstång, efter min långa sjukdomsvila. Och jag lovar att det känns att jag tränade igår. Det har också blivit värre nu framåt kvällen. Det kändes så himla bra, bara få köra slut på sin kropp och varenda liten muskel. Då vet jag att det har tagit något, så nu är det bara att fortsätta.

Promenerade 45 min. idag också. Jag o Jojo gick promenaderna runt i den friska (kalla!) luften.

Hittade mitt kollegieblock idag också med mina anteckningar från kursen jag läste förra året som jag ska tentera nu om en månad. Så skönt. letade som en tok här hemma o i garaget hos mamma o pappa, men utan resultat. Kollade även på vinden här hemma. Så kom min smarta pappa på idén att det kunde ligga i hans gamla datorväska som jag lånad och tada, där var det. =)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan sova.

Fick reda på att jag är ledig nästa helg! Shit, nu är det så länge sen jag var ledig en hel helg så jag vet inte hur jag ska kunna planera den. Men något som är säkert, jag ska njuta som en toooooook. Nu ska ni få höra. Jag har varit ledig tre(!) lördagar sedan den 10 augusti och noll(!) söndagar. Så detta är jag värd.

Bara positiva besked idag. Så underbart. Nu hoppas jag bara att min önskan går i uppfyllelse!

Tack för mig. Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0