Långledig..

Nu är jag långledig från jobbet. Jobbar tisdag nästa gång.
Så vad ska jag spendera dessa dagar med nu då? Har länge gått och tänkt vad jag ska hitta på för att ha så roligt och ta vara på så mycket  som möjligt denna lediga helg.

Jaa, imorgon ska jag upp till Stockholm igen på en föreläsning. Så blir det väl Idol sen på kvällen när jag kommer hem.
Lördag blir det kanske partaj? Eller nått skoj med brudarna. Kanske bowling?
Söndag ska jag bara njuta av den lediga dagen. Ta en liten sovmorgon och bara gå o dra mig.
Måndag kanske jag ska ta och plugga lite, men sen vet jag inte.

Imorgon kommer lönen, iaf för min del ;)

Sitter just nu o väntar på att Stinas kyckling ska bli klar i ugnen. Mumma.
Så ska jag väl med mamma ut till mormor och morfar och vattna blommor där. Hon vågar inte gå in själv. Haha

Pussssssss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: jag kan inte skriva det här men du kommer få reda på det, vet inte så mkt mer ännu tyvärr..vet inte något alls nästan.. hm svårt att förklara, ska berätta när vi ses.



pusssar

2008-11-13 @ 17:19:13
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

partaj lördag låter trevligt..:)??! ska vi dras ihop=)?? palace? vi kan va här om d e sååå=) puss

2008-11-13 @ 20:16:20
Postat av: Maria

de va ja som skrev..haha..det försvann såg jag..:)

2008-11-13 @ 20:16:54
URL: http://mariaa86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0