Helgen som gått..

Då är det början på en ny vecka igen då. Tiden går så ruskigt fort. Snart är det 1:a advent.

Vad har jag gjort under min lediga helg då?
Joo, jag var ju i Sthlm i fredags för en föreläsning. Sprang omkring på stan för att hitta något till lördagen, om vi skulle gå ut. Kom in med tåget strax efter kl.18 och då stod snälla Johanna där och väntade på mig. Så vi drog iväg och handlade lite tacos och sedan hämtade vi Sophie för en trevlig myskväll framför Idol.

Lördagen åkte jag o Jojo till IKEA/IKANO. Hem kom vi båda med lite grejer. Jojo köpte en outfits till kvällen och jag köpte gånggjärn inne på IKEA och lite annat skit.
På kvällen som sagt så var det förfest först hos Jojo och sedan traskade vi bort till Hoffe där Krokeksgrabbarna var. Trevligt att träffa dom, det var ju ett tag sen. Alltid lika kul iaf. Sara skulle agera taxi på kvällen så hon drack inte och Sophie drog hem när vi andra gick till Palace. Jag tror att vi shakade bort alla kalorier vi drack under kvällen för vi dansade hela kvällen. Och kul hade vi. =)

Igår var en seg dag, men jag mådde prima. Vi låg o drog oss i sängen till kl.12. *Ångest* Hela dagen var ju borta kändes det som. Tobbe ringde o fråga om vi skulle åka skridskor senare sen. Såå det var bara att åka till mamma o pappa o leta reda på dem. Storlek 36 var det visst och de såg jävligt små ut. Så jag fick ta mammas antika skridskor. När vi ska åka så har det börjat regna! Och så var den sagan slut...

Nee, men det blev ingen skridskoåkning utan vi drog iväg och handlade och tog med en flaska glögg och åkte hem till Tobbe och Linda istället. Käkade gott och låg framför TV´n hela kvällen.

Nu är det måndag och jag ska plugga lite.

Pusssssssssss

Kommentarer
Postat av: Sandra

svar. hihi tycker du?? =)



Va mysig helg det låter som du haft! Synd att det inte blev någon skridsko åkning.. det låter så mysigt... jag ser framför mig amerikanska parker där folk åker skridskor, tyvärr finns ju inte sådant här..!



Pusss

2008-11-17 @ 10:15:57
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0