Död fågel?

Jaha, så vad gjorde jag och Ester då?

joo, vi promenerade in till stan. Både åt och fikade. Hon är helt fascinerad över kort, typ födelsedagskort etc. så alla måste nu skicka ett julkort adresserat till Ester.

Sen stötte vi på en död kråka när vi gick till lekparken. "Stackars fågel, var är doktorn." Hmm..jo, men du förstår att fågeln är död, den ligger där och vilar och ingen doktor kan hjälpa den. Han måste ha flygit i i väggen och ramlat ned. "Stackars kråkan" Mmm, stackars kråkan ja.

Lekte affär i lekparken och åkte rutschkana. Precis lagom när farfar kom och bytte av mig sa hon att hon var bajsnödig. Hahaha. Men sen var hon inte det helt plötsligt. De åkte iväg och köpte fredagsmys och jag drog mig hemåt. Hoppas hon inte bajsa på sig i bilen bara. Jag slapp iaf att ta hand om det. =)

Snart kommer mamma så ska jag skjutsa hem henne, så jag får ta bilen, för jag ska nämligen jobba i helgen.

Det är så kallt här hemma. Vart ska jag ta vägen?

Pusssss

Kommentarer
Postat av: Matilda

haha vilken söt unge jag har. Om du tycker det e kallt hemma skulle du vara här, ännu kallare. tack för hjälpen idag.Puss

2008-11-21 @ 22:56:13
URL: http://mathy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0