Barnvakt

Dagarna springer iväg och idag är det redan fredag. Känns dock som lördag för mig, för att jag kom hem så sent igårkväll från Sthlm, vilket jag alltid gjorde varje fredagkväll förra hösten och våren. Var och hälsade på gamla jobbet. Åååh, jag saknar dem, och de saknar mig ;) De gjorde ju om också precis efter att jag slutade och nu har de fått det så fint.

Sprang in på Stockhome inne på Stinsen också och plockade på mig lite krims krams. ;)
Fördrev tiden inne på Åhléns till att tåget skulle gå, men jag hittade ingenting. Vill ha stora julkulor att hänga upp i fönstret, men de hade ju inga fina.
Jag vill börja julpynta ju.

Ska vara barnvakt åt Ester några timmar idag. Så roligt, undra vad vi ska hitta på. Jag tror jag är inne på att baka chokladbollar. Det borde hon tycka va roligt, hon var ju en mästare på att pensla våra bullar sist. =)
Ni får helt enkelt läsa lite senare vad vi spenaderade dessa timmar med att hitta på.

Pussssss

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ta väl hand om mín lilla skatt=)

2008-11-21 @ 11:38:06
URL: http://mathy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0