Stinsenfest..

Idag har jag iaf vart och tagit min spruta. Mamma var med så det gick bra =) Sen åt vi lunch tillsammans. Mums.
Bokade även in en grillning där hemma i helgen =) Det var mammas förslag så de va ju bra,

Nu sitter jag iaf upp i Sthlm och har packat i mina kläder som ska med hem. Tänkte börja packa nu vart efter och försöka få med en del hem nu när jag ändå har bilen. Gick rätt bra upp. Lite köer var det ju men det rullade på lite hela tiden. Stackars stockholmare. De måste spendera 2/3 av deras liv i köer. Eller iaf på flykt. Tar ju världens tid så fort man ska nånstans, känns de som. Åk dit och byt där till buss och sen byter du dit och byter till tunnelbana och så fortsätter det om och om igen..haha

Ikväll är det Stinsenfest. Mycket spännande för jag vet ingenting. Vet bara att det börjar kl.20. Men förhoppningsvis ska vi väl vara på Stinsen i nån lokal. Men jag återkommer med mer information antingen ikväll/inat eller imorgon.
Klädångest har jag. Åååh, sprang runt hemma innan jag åkte och kunde inte bestämma mig. Men jag har lite att välja bland nu iaf.

Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0