Sollentunahem

Måste vara den sämsta hyresvärden. De bryr sig ingening. Imorgon kommer det en och ska besikta lägenheten. Kolla toalett och kök mestadels, då det är det som är nytt. Men sen kommer det ingen mer som kollar så att jag har städat när jag flyttat ut. De litar på att folk gör det.

Självklart ska man kunna lite på att folk gör sånt, men tyvärr fungerar inte alla människor så. Sen kunde jag kontakta killen och lämna över alla nycklar. men de bör ju stämma av så att jag har alla nycklar och inte har slarvat bort någon? Vi får se hur det här blir haha. Jag åker iaf till deras kontor och slänger ned nycklarna i deras brevlåda eftersom jag kommer att flytta på en helg.

Nu är det delfinal i Eurovision och jag är så sugen på något gott, men jag har ingenting. =(
Jag får helt enkelt ta mig en smörgås och lite mjölk. Inte ens O´boy har jag. Tänk att jag har lyckats sluta med O´boy, det trodde nog inte mina vänner om mig. Men det har jag =) Har inte haft det hemma på över ett år.

Måste nog bli lika duktig med cola också, det har jag däremot druckit idag och igår och i förrgår...haha Men...? Nee, jag har inga undanflykter, jag kan lika bra dricka vatten. Johanna, det blir vatten på Spicy nästa gång :P

Pussssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Våra hyresvärdar kan bilda klubb!! =)

tur att vi slipper dem snart.



pusss

2008-05-23 @ 19:14:30
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0