Sol

helt underbart väder. Igår låg vi o sola nästan hela dagen. Vi kom iväg lite sent o så var bussarna försenade så vi började med en lunch på Ett glas och det satt inte fel kan jag säga ;)

Sen runt ett gick vi upp till Campus och la oss och solade och läste lite uppsatser. PERFEKT! Underbart väder och man fick tillbaka sina minnen. men när jag smakade vattnet hade jag ingen längtan kvar dit..haha SÅ himla äckligt. NI förstår inte hur äckligt det är.

Idag har vi uppsatshandledning kl.12 och sen ska vi träffa klassen kl.15 för att säga hej då, nu när folk slutar och börjar jobba eller börjar plugga nån annanstans. Jippi! Så ska jag iväg och jobba o sen hem till Norrköping =)

Helgen blir de Arkösund och sola.

Pussssssssss

Kommentarer
Postat av: Malin F

Åh arkösund, härligt!

2008-05-30 @ 20:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0