Skänkes..

Har ringt runt till stadsmissionen här i Sthlm för jag ska skänka lite saker, men så skulle jag ringa ett annat nummer till "uthyrningen" och då ringer jag två minuter över fyra och de stängde självklart 16.00. Typiskt. Får återkomma imorgon igen.

Så snäll jag känner mig. Ska skänka, soffa o TV-bänk och kanske små plock om de vill ta med det också. Sen så har jag ju skänkt massa kläder till barn i Lettland och mer kläder kommer det att bli. Jag är helt enkelt en underbart godhjärtad människa =)

Dags att opponera på de andra grupperna igen. Lämnade in en version idag av uppsatsen. Vi har lite att göra, men vi jobbar på. Måste bli klara till tisdag för då åker Erika till spanien....trots att vi har till torsdag nästa vecka. Lite besviken där kanske ja, man är ändå två om saken..

Pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0