Presentkort..

Imorgon åker jag hem till Norrköping igen. Underbart! Ska fira mormor på lördag, mitt på dagen, så typiskt när jag vill sola. Åååh, men man måste väl offra sig för sin 75-åriga mormor. Hon skulle ju komma om jag hade kalas =)
Nästa vecka ska det bli kallare igen =( Typsikt.

Skulle shoppa för mitt presentkort idag, men jeansklänningen var antingen för liten eller för stor, så den blir det inte. Sen provade jag ett par shorts, men de var inte så snygga på. Så jag kom hem tomhänt. haha. Jaaa, men imorgon blir det iaf en kofta. För resterande pengar på presentkortet får jag se vad det blir, kanske en till vårjacka. Jag som hade så mkt att köpa så jag inte kunde välja, men nu vet jag inte vad jag vill ha längre.
Har blivit så himla mycket folk i Stinsen sen nyöppningen, så det är ju kul. Det är tävling denna månad också och jag hoppas vi vinner igen :P Det är Vällingby City som är vårt största hot nu. Innan har vi alltid vart överlägsna, men Vällingby har byggt om och fått ett helt nytt köpcentrum, Kfem så det är himla coolt. Har inte vart där än, men det ser tufft ut och det finns lite nya butiker som inte finns nån annanstans. Kul =)

Dags att dra sig till sängs tror jag nog. Så man är pigg och glad imorgon igen =) Nya tag och nya krafter. bara att sätta igång med uppsatsskrivande.

Åker upp med pappa på måndag så det är ju skönt. Skönt att slippa åka upp på söndagen för då har man hela dagen där hemma. Då planeras det Thaimat på Spicy och såklart en promenad (i solen). Jippi.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0