Party

Igår då. Jaa då var det en liten avskedsfest för Sara. lr avskedsfest, men vi tänkte festa lite och ses innan Sara åker till USA. Synd att det inte var varmt o soligt så vi kunde gått till trädgårn och ta några drinkar. Men vi började iaf hemma hos Sara. Det var jag, jojo, sara och tilda. Väldans trevligt. Tiden gick fort och helt plötsligt var vi tvugna att gå för att Matilda skulle kunna komma in på Trappan.

På Trappan var det 10 000 tals människor kändes det som iaf. Det var ju bartömning, vilket innebar 15 kr för öl och cider. Baren var ju typ omöjlig att komma fram till och det kändes som att man inte kom framåt i kön. Nej nej, här var man tvungen och ta till armbågarna. Haha njaa, inte riktigt, nu överdriver jag, men nästan.

Jävligt dålig musik var det igår, förutom sista timmen. Då blev det drag. =) Där uppe var det nått band som spela Rock typ, skrek så man inte hörde vad de sa och där nere var det reagge och annan tråkig musik. Vad ska man dansa till liksom?

Imorgon kommer jag hem efter att jag har gjort min fransförlängning. Åker sedan upp på onsdag med mammas bil. Skööööööönt. Mammi är så snäll! <3

Pappa var så gullig och ringer och frågar både mig och min syster vad mamma har för parfymer och vilken hon vill ha. Men, sa jag, du köpte en i julklapp till henne och så köpte hon en när de var i Amsterdam, plus att hon har flera. Så jag tyckte att han kunde köpa nått annat. Men det tyckte han var så svårt. Hahaha Tanken som räknas. Det var ju gulligt att han försökte. Undra vad jag får förresten? =)

Pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0