Otrohet!

Nu ska jag yttra mig om otrohet hade jag tänkt mig!

Det är blande det värsta man kan göra mot en människa. Vad är det man vill uppnå? Och vad är det man saknar? Om man inte älskar en människa du SKA man göra slut och definitivt inte gå bakom ryggen och vara otrogen istället och sedan försöka leva vidare och tro att allting är bra. Ett förhållande kan inte vara bra om en partner går och är otrogen. Nått är fel!

Och sen att man får reda på det i TV är ju ungerfär fem gånger värre. All publik, TV-tittare. Hallå, vad tänker du med? Nu syftar jag på killen i TV-programmet "Sanningens ögonblick". Stackars tjej, säger jag bara. Jag skulle gå fram och ge han en käftsmäll och dra där ifrån. Mer är han inte värd.

Så innan ni går över gränsen, tänk FEM gånger extra och förstör inte det ni en gång hade. Är det verkligen värt det? Gör slut innan, jag säger det en gång till: gör slut INNAN. Så himla sviken man måste känna sig. Är man inte värd mer?

Nee, usch vad arg oh ledsen jag blir. Hoppas det aldrig händer mig. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0