Nintendo Wii

nu blir det Nintendo Wii för hela slanten. Var och köpte Super mario Cart. Det där som man alltid spelade när man var liten, och äntligen har det kommit till Wii. =) Så det spelade vi nu ikväll hemma hos mamma och pappa. Köpte även dansmatta. Det var bara ett problem.

Jag glömde köpa spelet! Härligt Anna. Vad ska jag med en matta till och stå och hoppa på, utan spelet?! Nee, så imrogon är det jag som åker och köper spelet. haha Klantigt, men jag är inte så hemma i spelbransche, så det är ju inte så lätt att veta. Troodde ju självklart att spelet var med.

Hoppades på att ICA Maxi skulle ha spelet, men icke. Det var slut. Det var mitt enda hopp eftersom klockan var 17.30 och alla butiker har stängt så sent på en lördag.

Pusssssssssss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hallåååå! Varför sa du inte det i telen förut! JAg vill ju också spela Marioooo

2008-05-25 @ 20:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0