Måndag, ny vecka!

Åkte upp med pappa imorse runt kl.8 och vi hoppades på att slippa köerna i Sthlm när vi åkte så pass sent, men icke. Fast det var nog för att en lastbil hade stannat mitt på vägen och stoppat upp all trafik, för efter det flöt det på. Så nu har jag en madrass här om någon skulle vilja köpa min säng. Ska lägga upp sängen på tradera först och sen blocket om ingen köper den.

Åkte även med pappsen in till stan för jag skulle till Åhléns och efterregistrera, lite grejer som jag handlat, på mitt klubbkort. Sen var det ingen som hade tid o träffas så det blev att åka hem igen. Så en liten snabbvisit inne i stan.

Mamma ringde nyss och sa att de lagat min tröja från Bik Bok. Jippi =)

Dags att fota mina möbler! =)

Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0