Krydda, vad är det?

Jaa, som många av mina nära och kära vet så är jag inte den bästa på att laga mat. Men jag skulle vilja gå en matkurs för att lära mig lite faktiskt. Antingen glömmer jag kryddan, eller så häller jag bara på lite peppar för det är den enda kryddan som existerar för mig ungefär. Oj, nu glömde jag bort min kära vän Curry, men om jag inte minns fel så har jag läst nånstans att det faktiskt inte är en krydda. Den används nästintill dagligen.

Mina lagningsspecialiteter är:
Pastasås med kasslerbitar
Curry med kasslerbitar och pasta
Ugnstekt falukorv
Spagetti och köttfärssås
Taco
Thaimat (cocosmjölk och thaicurry)
Stinas kyckling

Det är väl det jag äter. Skulle behöva lära mig att äta sallad. Jag försöker, men det går bara inte...någon liten tomatbit på helgerna blir det...för annars får jag inte plocka ut fetaoste från salladen. Hahha men ibland fuskar jag.

Pussssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0