Kändisfest..

Kom hem för en liten stund sen från jobbet. Känns som ett bra gäng i år, så de får vi hoppas på.
Idag var ju dagen då många kändisar bodde på hotellet och jag såg en hel del, men jag missade säkert några också. Här kommer några som jag såg:

Agneta Sjödin
Arne Weise
Linda Bengtzing
Jessica Andersson
Markolio
Brottar Martin Lindberg
Let´s Dance Cissi  Ehrling (Martins tjej)
Jonas från Skansen
Lottie Knutsson, Fritidsresor
Robert Wells
Anders Lundin
Ola Lindholm, från Wildkids
Ola Rapace från Wallanderfilmerna
Henrik Hjelt(?) Komikern i Parlamentet
Anders Berglund, dirigent i Så ska det låta
Ragnar Svedahl
Johan Östberg från Fame Factory
"Mojje"

Och jag pratade både med Linda och Jessica, det ni ;)
Vi väntar bara på att Ljungberg och Hedman ska komma, men Maria skulle bjuda dom personligen nästa år...haha

Åker förmodligen upp imorgonbitti. Vi jobbar på olika håll idag. Erika lär vara bakis och jag stannar gärna hemma en extra natt =) Tar mammas bil upp imorgon, så det är ju skönt.

Vad ska man hitta på idag då? Träna? *Host* Det var allt förlänge sen jag hälsade på på gymmet. Har ju inte haft tid, men lite promenader har det blivit ändå. Får köra hårt i juni sen när jag flyttar hem till Norrköping för alltid =)
Kanske skulle ta o krypa ner o vila lite annars?

Pussssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Maria

heeej... kändisfest? vilket hotell=)?? Kolmården? kraaam

2008-05-01 @ 18:33:58
URL: http://mariaa86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0