Kallt

Det är kallt ute, det är kallt inne. Vart ska man ta vägen? Just nu ligger jag under täcket i min tillfälliga säng (madrass) och pluggar. Det är maj och värmen är avstängd. Det kanske är normalt, men i den här kylan så fryser man ihjäl. Det är ju trots allt bara 10 grader ute. Så jag har tänta massa värmeljus för att hålla värmen kokande..haha
Man vill knappt resa på sig för att gå på toa.

Tur att jag åker hem ikväll till Norrköping. Där finns det värme. Själklart när det är vi som betalar den. Här i SOllentuna ingår den i hyran.

Pussssssss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Jasså. hm ja vet inte om claes har gjort det eller inte. de ligger i bilen..

vart lämnar man kläderna i så fall??pusss

2008-05-19 @ 12:06:37
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

jaha, men gud va gulligt gjort.

ja ska kolla med claes om han har de kvar i bilen.. så ger jag det till dig någon dag. =)



PUSSSS

2008-05-19 @ 17:56:37
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0