Inspiration

Vad duktig jag är. Är inne på min sjätte sida på analysen. Vår analysdel kommer bli så omfattande, eftersom vi skriver med en induktiv ansats. (Inte många som förstår). Intressant iaf. Och jag har kommit fram till att jag skulle vilja arbeta på ett köpcentrum, i centrumledningen. Mmm..där skulle jag verkligen trivas. SÖK, SÖK, SÖK! Låter iaf intressant.

Iaf så har jag legat och lusläst PLAZA Interiör som vi fick igår och nu har jag fått inspiration till att städa och inreda. Tyvärr är jag ju inte hemma och risken finns att jag inte har lusten kvar när jag kommer hem. Hahah Speciellt när jag ser hur det ser ut nu efter vår lilla renovering av garderobsbyggande. Men det blir bra nu. Var ju på IKEA i tisdags med mamma och köpte lådor och kartonger. Så jag ska börja fylla upp dem så vi blir av med massa. Röjja undan lite. =)

None

Dags att laga lunch/middag, innan jobbet.

Pussssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0