Inbrott?

Inatt gick det något larm i mamma o pappas område så mamma vaknade till och tvingar upp pappa att gå ut o kolla om de försöker sno hans bil. hahah Men den stod kvar. Vilken tur!

Har legat och läst ELLE tidningen som jag köpte igår. Fick med nån tröja som jag har på mig nu haha. Min "kvällströja" bara skön o slita på sig sådär på kvällen eller på morgonen.

Snart är det dags att sova. Ja, vet kanske tidigt för många, men jag är ingen kvällsmänniska utan en morronpigg enstöring =) Så mina vänner har aldrig fått sova länge. När jag var lite och vaknade efter 9, då fick jag panik och det kändes som att hela dagen var förstörd. Haha Trög lr? Jag kommer inte ihåg hur gamla vi var, men ett helt sommarlov samlades alla kvarnbergsbor hos mig kl.7 för att sedan cykla till badhuset. Haha. Låter helt sjukt, men det är sant. Så var vi där hela dagen och käkade pommetallrik och massa bananaskids som smälte i bastun.

Idag var sista programmet av barnmorskorna. Tråkigt, riktigt tråkigt. Men denna gången blev jag nästan skrämd.

Matilda, jag har faktiskt klarat mig från coca cola en hel dag nu. =)

Natti!

Kommentarer
Postat av: Maria

SVar: Ja, kolla som sagt. Nej vi tog inte på medicinskt centrum, vi tog på vaccinationstjänst..men mamma o pappa tog på med. centrum. Samma spruta liksom=). Men skööönt att den räcker så länge..as bra ju=). kraaaaam

2008-05-14 @ 22:00:54
URL: http://mariaa86.blogg.se/
Postat av: Matilda

haha bra Anna panna!

Jag tyckte inte at barnmorskorna var skrämmande idag, helt bra förlossningar ju.

2008-05-14 @ 22:51:42
URL: http://mathy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0