Helgens bravader

Dags att blogga kanske många tycker, och jag får väl hålla med =)

Igår var det 75-års fest för mormor hela dagen ungefär. Från 14-19. och sen hem och tävtta lite kläder. Hela 4 maskiner, och det är lika mycket till. Kanske kan ta det nästa gång jag kommer hem.

Imorse ringde klockan halv sex, så det var ju bara att ta på sig och sminka sig och sedan åka till jobbet. Wohoo..pigg och glad. Börjar ju inte bra om man säger så. En kille fick sparken, han kom inte denna gången heller. Sen tappar jag ett fat med morotskaka. Det stod ju på äggkantinen och det var ju inte så himla säkert om man säger så. Nee, de välte såfort jag rörde vagnen. Inte bästa läget att tappa den heller. Men dagen löpte på bra och nu har jag hunnit vara i söderköping och käkat glass med jojo o sara. Tänkte först spela minigolf med Polla och hjärtat, men neee, det var ju AIK på TV.

sen blev det en timmes promenad till folkparken och runt. Fyyyyyyyy, vad skräpigt det är där efter en sådan här helg. Hemskt fult och äcklig att se. SKÄRPNING gott folk! Det ska väl vara mysigt i en park inte skräpigt.

Om jag fick bestämma, då skulle dygnet vara minst 30 h långt. jag hinner inte med allt jag skulle vilja göra. *Suck*
Måste skicka mamma till BikBok imorgon för att se om de har lagat min tröja =) 

Dags att packa för att sedan plocka i ordning och sen sussa sött i den sköna sängen, dock utan min rumskamrat, som är påväg till Tyskland. =(

Pusssssssssss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0