Grå dag..

Regnet det bara öser ner...*Sjunger* En riktigt tråkig och grå dag idag. Vad ska man göra en dag som denna. JOo, det är en alldeles ypplig pluggdag idag. Så vi har läst uppsatser som vi ska opponera på imorgon. Så får vi själva vår dom. Hahha ska bli spännande. Nästan lite nervös, men det kommer gå bra, men all säkerhet.

Förresten så är jag ganska så förbannad. Jaa på personalen inne på feken. De vet aldrig vad de snackar om. I februari frågade jag när omtentan för finansieringen skulle ges. Då sa en på expeditionen att den kommer att ges senare i vår. Inte har vi hör nått om det, utan jag mailade för en vecka sen och fick svar idag. Den kommer att ges den 5 december. Hallå, skojjar dom lr? Så nu har vi mailat fram och tillbaka och hon kan inte svara på mina frågor utan pratar bara bort sig och nu är hon på konferens tors-fre och kommer inte förrän på måndag. *Suck*
Vad ska man göra i sånna här situationer. De har alla makt. Man kan inte göra nånting.

Jag har inte druckit någon coca-cola idag. Bra Anna. Kanske om jag skulle fortsätta på det spåret nu då fram till sommaren. Jag har blivit så dålig och druckit lite varje dag. Men det här kan vara en bra start. Kanske att jag får dricka på helgen? lördagar iaf? Köpte naturgodis igår och det är ju också rätt så bra.

Pusssssssss

Kommentarer
Postat av: Matilda

Känn smaken av colan i munnen, mmmmmmm!

2008-05-14 @ 18:02:44
URL: http://mathy.blogg.se/
Postat av: Maria

ok.....=) ja men ni trivs ju...sälj inte då=) vänta tills ni ska till större lr ngt;)

2008-05-14 @ 20:16:58
URL: http://mariaa86.blogg.se/
Postat av: Maria

därför jag undrade vad ni tog=). vi ska också ta tredje sprutan nästa vecka..men läste om twinrix nu (ett papper vi fick på vaccinationstjänst) och där står det hepatit B hela livet och hepatit A 20-25 år..hmm..wierd. kolla upp det bara så att du inte tror att du har det om 25 år o du inte har det..=)

2008-05-14 @ 21:50:29
URL: http://mariaa86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0