Goodiebag

Igår som sagt så var jag på Stinsens sommarfest. Det är för alla som jobbar på Stinsen. De hade inrett jätte fint med tanke på att det var i en tom lokal där det ska komma en ny butik.

Först fick vi en välkomstdrink och så var det någon som underhöll och sjöng. Så bjöds det på en liten mingeltallrik. Den var väl sådär, men lite fick jag i mig =) Så hade de bjudit in Anders Johansson som var med i Fame Factory. Många låtar man inte kände igen, men de var väldigt bra. Han imponerade. Trodde först han skulle sjunga typ två låtar så var han klar, men nej då, han sjöng flera stycken. Så de va ju kul.

Så bjöds det på kaffe och så kom elvis och sjöng lite. Sen hände det inte mycket mer. Allt förvandlades till ett dansgolv. Men det hela var iaf väldigt trevligt.

Vi fick med oss en Goodiebag hem. Haha, nu är jag lika cool som alla modebloggare. Synd bara att jag inte hade kameran för då skulle jag ju kunna fota alla grejerna. Men vi fick iaf filmen Förortsungar, den har jag sätt och är rätt rolig faktiskt. prov på parfym, prov på en solskyddsfaktor, Marabou mjölkchoklad, en sån där stor kaffemuggtermos från Waynes coffee, mini skruvdragare från Clas Ohlson, tidningen PLAZA interiör. 

Dags att gå upp, fixa sig och springa ned till Ica och köpa frukost och någonting att laga ikväll.

Pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0