Fransförlängning

Fransarna är nu på, igen. Och nu är det bara naglar som saknas. Sen känner jag mig som en superwoman. =) Tråkigt bara att jag flyttar hem och inte kommer gå tillbaka till henne, hon är ju så trevlig och duktig. Men kanske att jag bokar nån tid om jag åker upp och hälsar på mina vänner här i Sthlm i sommar =)

Sitter på tåget på väg hem igen till Norrköping. Underbart. Kan tom se Gossip Girl imorgonkväll. Har missat så många avsnitt eftersom de tog bort kanal 5 och TV 3 i Sthlm. Tråkigt. Men snart är jag tillbaka i Tv-världen ;) Nån måste bara uppdatera mig haha.

Imorgon ska jag ta spruta och sedan vara barnvakt nån timme åt Ester. Jippi. Vad roligt. Va länge sen nu..hehe Undra vad vi ska hitta på för bus? Om det är soligt kanske man kan ta en glass, eller om vi är där hemma, lr inne i stan. Jojo ska också vara med =)

Pussssssss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: jaa men absolut. mkt bättre.

har inte kastat kläderna ännu, så då kan du få ta dem =) det är lite killkläder med. claes kläder...

allt kanske inte är super fräscht,för vissa saker är rätt gammalt, men de får väl kastas i såfall..



hihi va kul med fransarna =)



Lycka till som barnvakt i morgon, du kan ju de där nu, då vet man vem man ska anlita ;)



pusss

2008-05-19 @ 21:03:40
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0