Fransförlängning =)

Det har väl inte hänt så mycket sen sist jag skrev ;)
Jag har sovit och varit tokförbannad på min granne. Han spelar dunka dunka hela nätterna. Man har ju ingen lust och gå upp o knacka på när man ligger i sängen. Neee så jag bankade i väggen, så blev de tyst, men så började han igen efter ett tag =(

Förhoppningsvis så ska jag fixa fransförlängning på måndag den 19:e maj igen =) Jippi, she´s back. Hon börjar ta några kunder i taget nu så man fick maila och boka en tid och än har hon inte svarat. Men jag hoppas.

Jag vill fixa naglar också...åååh, jag vill så mycket nu känner jag.

Pussssssssss

Kommentarer
Postat av: sanna

Hej läste på din blogg att du skulle göra Fransförlängning, vet du var man kan göra det i Linköping/ Norrköping och vad det kostar ungefär!

Vore snällt om du svarade:)



// sanna



2008-10-02 @ 13:03:39
URL: http://sussiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0