Förläng dygnet!

Jag har flyttat över min blogg nu till publishme.se, men det är väl ingen större skillnad.

Har jobbat idag och det gick bra..vi bara ökar för varje dag. Hoppas bara de andra inte ökar med lika mycket :P
Hade glömt bort att vi ska ut och äta med jobbet på söndag, så då måste jag åka upp redan till kl. 18. Hade ju tänkt åka upp på måndagen, känner att jag inte riktigt hinner med allt där hemma. Men snart flyttar jag hem för alltid, så jag får väl se det positiva och bara tänka på det. Så blir det som en liten avslutningsmiddag för mig där uppe. Kommer inte hinna träffa alla om jag inte går på den middagen och det vore ju synd.

Måste ta min sista spruta också. Så är jag botad för resten av livet ;) Skönt, men jag längtar inte till sprutan, men det är dags att ta den nu när som, annars går tiden ut.

Pusssssssss

Kommentarer
Postat av: Maria

botad resten av livet? vad tog du för spruta? havrix bara??=) nyfiken nu=) puss

2008-05-14 @ 18:00:08
URL: http://mariaa86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0