Utan vatten..

De förbannade byggarbetarna har stängt av vattnet här hemma igen. KUL! Jag har inte käkat nån frukost för att jag skulle med tåget så himla tidigt. Så är jag typ pank så jag köpte mig en banan, o tänkte att jag skulle äta när jag kom hem efter föreläsningen. Så jag kom hem vid kvart i 1 o ska koka pasta. Nej, då helt plötsligt har vi inget vatten. Men jag hoppas dom sätter på de  nu vid två tiden. Annars ska jag ner o skälla på dom.
Man är verkligen handikappad utan vatten. Man har vatten till allt ju.

Jag har kommit på en superbra påskpresent till Putte. Yees, och du är tom ledig den helgen. Suuuuuper...hoppas bara att det går att genomföra. =) Boka upp den 5:e april.
Nu blir du allt lite nervös va.....haha

Jag hungrar ihjäääääääääääääl. Snart snart snart....får jag äta.
Sen är det dags att plugga. C-uppsats står på schemat idag.

Pusssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0