Tv..

Åååh, va mysiga dom är människorna i "I en annan del av Köping" Så kul när Tobbe står vid micken o inte säger nått utan alla bara väntar på ett tacktal, o sen får han fram -Köping. Och hela publiken bara jublar..haha
Nästa vecka är sista programmet ju...Undra bara om det kommer en till säsong sen?

När vi får tillbaka vår dator ska jag ladda ned Gossipgirl för jag har missat flera avsnitt. Och en dag när jag är ledig o bara kan ligga och lata mig, ska jag kolla på alla programmen..haha Jag längtar!

Nästa helg måste jag komma och titta hemma och Matilda, Macke och Ester, för nu har dom flyttat. Hon är ingen Navestadbo längre ;) Hahahahha..Spännande spännande.

God Natt!
Pussssssssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar> sjalvklart ater jag gron curry till dig... hihi... det ar jatte bra har,. ar pa koh maak nu. underbart!!! Hoppas allt ar bra med dig... pussssss

2008-03-05 @ 12:07:43
URL: http://sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0