Trött på Gina Tricot..

Iaf var vi en snabbis på stan idag, för att jag skulle hitta en topp som jag skulle ha på mig. Idag var en sån där dag där man känner att man inte har några kläder och man har ingenting att ha på sig, trots att man har en överfull garderob. Mitt problem är väl också att jag vill ha saker på mig som finns uppe i lägenheten i Sthlm, så det blir ju lite jobbigt. Jag kan ju inte alltid bära med mig allt, så jag får ha lite här och lite där.

Men vi sprang stressat runt på stan för att hitta en topp. Men jag hittade ingenting. Varför? Jag som brukar hitta massa. Lr jag hittade lite på MQ, men jag hade inte så mycket pengar som det behövdes...och en skiiiiiiiiiiitsnygg klänning på Sisters, så den är min när lönen och CSN kommer in på kontot.  Tyvärr så kostade den 1400 lr nått, så jag måste nog tänka över det en gång till. =)

Nu till saken med mitt inlägg, Gina Tricot. Så synd med deras masskonsumtion. Jag är så trött på det. Varenda en i hela stan ser likadan ut. Alla har tights och en topp från Gina. KUL! Jag har tröttnat. Föut kunde man alltid hitta något där, men idag kände jag att jag inte ens orkade titta. Jag gick in, titta runt lite snabbt och hittade ingenting. Konceptet verkar ju hålla för det var mängder med folk där inne. Inte konstigt att alla ser likadana ut när hela stan är där inne och shoppar. Men jag kan förstå. De har snygga kläder till låga priser. Men nu har jag tröttnat!

Det var vad jag ville säga för ikväll.
 
Pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0