Töntig tenta...

Nu är jag hemma efter tentan, lr jag har vart hemma ett tag. Iaf så gick tentan som förväntat. Ungefär sådär dåligt. Men det som gör att det känns bra är att ALLA sa att den va svårare än förra och de kunde inte heller...så vi kommer väl ses på nästa omtenta =) Kändes som vi inte hade alla lagar som behövdes.. Stod t ex ingenting om stöld som en fråga va om...BRA! Men jag skrev det, att vi inte hade den lagen. ;)

Imorgon är jag LEDIG, hör och häpna..jag är ledig från skolan. lr ledig och ledig jag har rättaresagt ingen föreläsning eller gruppmöte. Tänkte åka in tidigt till Åhléns city o köpa mig lite smink, för nu går jag på sparlåga..haha Och snart kommer jag inte sätta min fot utanför dörren om jag inte köper mitt smink =)
Måste också köpa nytt för att jag behöver en mörkare nyans en den jag har, tyvärr har jag snart återfått min bleka vinterhy efter att ha varit sådär fint solbränd =( Kanske ska pallra mig till ett solarie i helgen..

På lördag kommer mammi o pappi hem. Jippi. Då kan man bli bjuden på middag igen =) Dock ska vi bjuda dom på lördagkvällen. Kan ju va snällt o laga nått tills dom kommer hem, efter en lång resa.

Ska nog ta mig lite yoghurt och kalaspuffar nu.

Pusssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0