Tatuering..

Natacha och Dhani ska tydligen tatuera in varandras namn på handleden, efter att ha varit tillsammans ett år...Mmmm...jag sa ett år. Helt sjukt. Egentligen spelar de ingen roll om det har gått 1 år eller 10 år, det kan för det ta slut. Tatuera in sin pojk-/flickväns namn är väl bland det sämsta man kan göra enligt mig. Det är ju inte det enklaste att ta bort en tatuering precis. Varför?

Ska de inte gifta sig också? De är ju så kära..självklart är man det efter 1 år......Åååååh, jag fattar inte. Man läser om kändisar titt som tätt när de gifter sig efter några månader för att de är så kära o sen inom en månad efter brölloppet så pang, så har de skiljt sig helt plötsligt. Men har man pengar så har man...man kan ju kanske gifta sig 10 gånger i sitt liv. Men det handlar väl inte om det. Gift dig av kärlek och när man känner att det kommer vara för evigt.

Pusssssssssssssssss 

Kommentarer
Postat av: Sara

haha så töntigt :p

2008-03-11 @ 20:24:05
URL: http://saralindahl.blogg
Postat av: Sandra

ja langtar heeem nu!!!.ah en sondagsmys med er och spicy hot ar precis vad jag vill ha nu.....men ar i kaoset i bangkok....usch.... vi hors nar vi kommer hem..ar hemma imorgon...PUSSSSSSSSSS

2008-03-12 @ 12:51:16
URL: http://sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0