Svenska versioner...

Har precis ätit, kokt korv och potatismos med ketchup. Mumma. Men jag är så sugen på ugnstekt falukorv...kanske imorgon?

Har iaf fått reda på att jag har behörighet till ett masterprogram i Linköping. Jiippi...men då är frågan: Kommer jag att komma in? Undra hur bra betyg man måste ha? Ska bli intressant, men man förlorar ju inget på att söka iaf. Jippi. Ett stort plus är ju att jag får flytta hem igen. Äntligen!

Jobba imorgon och på fredag då. Imorgon börjar jag 16, tjoho..kan lika bra börja en timme tidigare. En hundring extra där. Eftersom jag fick min räkning på nästan 11 000 kr från försäkringskassan häromdagen som ska vara inne i aprik så måste jag nog jobba...haha

Ikväll är det roomservice på TV och på 4:an visas Rent hus. Så himla töntigt program. Iof kan man inte ens fatta att det är sant att folk lever sådär. Jag tycker att det är så himla töntigt när TV-bolagen kopierar amerikanska progam o gör liknande fast en svensk version. Hallå, amerikanare är så extrema i allt så det blir så himla fel när det visas i Sverige. Kommer ni ihåg Hannah, som skulle vara som Ricki Lake, lr nårr sånt. Hur länge höll det egentligen. Vilket skämt.

Neee, gott folk, nu är Johanna så nyfiken på vad jag har skrivit så nu måste jag sluta.

Pusssssssssssssss


Kommentarer
Postat av: Malin F

Skönt för dig om du kan flytta hem. Blir det till hösten då? Kram

2008-03-12 @ 19:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0