Spelberoende..

det har jag blivit. Min drog är Mahjong!!!
Vad är medicinen? Aldrig öppna datan lr? Det ingår ju lixåm i Windows Vista så nu sitter jag hela dagarna och spelar...lr hela dagarna, men på mina små "raster".

Förut va ja beroende av MS röj...det är ju också kul =)

Om jag skulle stiga upp ur sängen, ta mig lite frukost, snygga till mig och åka in till stan.
- Jaaa, det låter fantastiskt...har väl inte gått på stan på aslänge och därför har det ite blivit nån shopping. Trots det börjar pengarna ändå ta slut? Vem fan är de som rånar mig? Tur att jag jobbar i en klädaffär så jag får prova lite där iaf =) Har hängt undan en jacka och ett linne, men jacka blir nog o köpa nästa månad. Vi får se. Känns ju som det börjar bli kallt igen.

Smink står på dagens shoppinglista iaf. Ingenting mer..kanske mat, för de stänger av vattnet mellan 10-14, alltså måste jag äta nått ute ;)

Pussssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0