schlageryra..

Schlageryra ikväll då.
Det kan man ju bara inte missa. Jag håller nog på Charlotte Perrelli, men tyvärr är jag inte så jätteförtjust i hennes röst men låten är bra. Men många är ju bra! Vill nog inte skicka en lugn låt, men annars så är ju Sanna Nielsens låt superbra också. Hummm..svårt!
Men jag ska iaf ring och rösta ikväll, det kan jag lova!

Har varit över hos syster och hennes kille som fyllde år igår. Sprang även över till Sofie och Rille för att se hur de bor nu i nya lyan =) Och jag lovar, det var fint! =) Och finare kommer det att bli.

Inredningsbutiken, The One i sthlm har gått i konkurs. det var ju tråkigt för dem. Det va ganska dyrt där, men mycket fint. Jag har iaf ett minne ifrån de ;) Mitt påskris eller vass lr vad man nu vill kalla det. Fint är det iaf.
jag skulle vilja göra om här i vardagsrummet. Men så himla krångligt. Har ju 3 stora lackhyllor från ikea på ena väggen, snygga hål det kommer att bli där då. Vi får se..kanske kan spackla o köpa en liten provburk med färg.

Det ryktas om att TV-programmet "Rent hus" har ett avtal med deltagarna om att de inte får städa på en månad. Humm...kan tänka mig att det är sant också.

Nu ska jag ladda för en mysig TV-kväll =)

Och ni: GLÖM INTE RÖSTA! ;)

Pusssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0