Påskägg

Igår bjöd mamma o pappa på restaurang som jag tidiagre har skrivit och det blev Manésa. Mysigt och mycket gott. Kan tänka mig i sommar..det kommer vara fullproppat. Igår var det t o m fullt. Måste ha spridit sig fort att de har bra mat, för de är ju ändå rätt så nyöppnade.

Mamma hade tydligen med sig mitt och min systers påskägg....OK, jag förstår att carro tog det för hon bor ju i Linköping. Men jag? Nej nej, det är idag man får påskägg och jag ska allt leta efter det där hemma. Jag såg nog att pappa blev lite glad för han tycker att det är minst lika roligt att få gömma det..haha Och Ja, jag är 21 år och fyller snart 22. Men vaddå, jag blir aldrig vuxen...joo, den dagen mina egna barn ska börja leta ;)

God Morgon förresten =)

Pusssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0