Översättningsprogram..

Ingenstans får man sova längre. I Stockholm håller de på o borrar o renoverar ett dagis. Här renoverar grannen över oss så man inte heller får sova. Hallå, det räknas som helg idag, då får man inte börja före 9 och den idioten börja runt 8. Han brukar ju hålla på in på nätterna också..kl. 24 kan man höra honom banka o jaaa, vad vet jag. Det ska vara tyst efter kl.22. Han är norsk tror jag, så han kan väl inte de svenska reglerna haha ;)

Nu ska jag åka till mamma o pappa för pappa ska installera in ett översättningsprogram som han beställde till mig. Hoppas det är bra för isf översätter den hela A4:a sidor. Jippi! Jag är verkligen i behov av det nu.
Dags att åka....

Pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0